سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


"...انتَظِرُواْ إِنَّا مُنتَظِرُونَ" منتظر باشید که ما هم منتظریم انعام/158 دلم می خواست من هم در شمار منتظرانتان بودم...در شمار آنهایی که نفس شان به نفس شما بند است...همانهایی که دمی از یاد شما غافل نیستند...همانهایی که زندگیشان خلاصه در لبخند شماست...همانهایی که خطابشان کردی "فرزندم".... و در یک کلام چقدر دلم می خواست "شیعه" باشم ....! شیعه شما.....
پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 81
  • کل بازدیدها: 220982




شاید منتظر




پیامبر رحمت و مهربانی(صلی الله علیه و آله وسلم):

«برادرم جبرئیل (علیه السلام) همواره مرا به احترام و نیکی کردن نسبت به زنان سفارش می نمود،

تا آنجا که گمان کردم برای شوهر جایز نیست به زنش حتی«اُفّ »بگوید.

منبع:
مستدرک‏ الوسائل، ج 14، ص 253
نهج الفصاحه،ص230




موضوع مطلب :


سه شنبه 91 دی 12 :: 10:43 صبح ::  نویسنده : منتظر

حجت الاسلام زائری:

چند سال پیش خانم میانسالی جوانش را آورده بود که حاج آقا این پسر سی سالش شده هنوز زن نگرفته ،


هر کسی را پیدا می کنیم نمی پسندد و یک عیبی رویش می گذارد،


به پسر نگاهی کردم و گفتم : من می دانم مشکلش چیست ، او جنیفر لوپزی می خواهد که نماز شب بخواند!!!

مادر با تعجب منتظر بود که آدرس طرف را بدهم !

بعد به او گفتم پسر جان ، نمی شود که تو شب فیلم ببینی و صبح بروی خواستگاری دنبال تصویرهای ذهنی ات بگردی!





موضوع مطلب :


سه شنبه 91 دی 12 :: 10:20 صبح ::  نویسنده : منتظر

 

هر نعمتی زکاتی دارد:


زکات مال=بخشیدن

زکات بدن=جهاد

زکات علم=نشرآن

زکات تندرستی=اطاعت و عبادت خدا

زکات قدرت=انصاف

و امٌا زکات زیبایی:

حضرت علی«ع»:

«زکات الجمال، العفاف»
زکات جمال و زیبایی، عفت و پاکدامنی است.

غررالحکم و درر الحکم ، ج 4 ، ص 105




موضوع مطلب :


سه شنبه 91 دی 12 :: 9:45 صبح ::  نویسنده : منتظر

مدتی است که استفاده از روسری در دستور کار طراحان لباس قرار گرفته است. طراحان لباسی چون آدری هپ بورن، گریس کلی و جکی کندی معتقدند که دهها سال است که استفاده از روسری رایج شده است. از میان طراحان لباس در سراسر دنیا طراحانی مانند کارن واکر، ویوین وست وود و لای سنگ ونگ در مدل های سال2012 خود از روسری استفاده کرده اند.نکته جالب توجه در طراحی لباس دنیا در سالیان اخیر از پوشش اسلامی برای زنان است.


اما روسری برای میلیون ها زن در سراسر دنیا چیزی بیش از یک ملزومات مد به حساب می آید. زنان مسلمان به دلایل مذهبی از روسری استفاده می کنند که حجاب نامیده می شود. در حال حاضر برگزارکننده مسابقه طراحی حجاب در آمریکا درتلاش برای ترویج حجاب میان زنان غیر مسلمان است و در صدد استفاده از حجاب در مد ابداعی خود با نام "شیک پوشیده" است. شاز قیصرالدین 31 ساله وکیل دادگستری حقوق بشر شیکاگو و برگزارکننده این مسابقات می گوید: گستره مد"شیک پوشیده" از جمعیت زنان مسلمان فراتر رفته و به سرعت در بین آمریکایی ها در پیش است. وی امیدوار است که بتواند حامی "حجاب آمریکایی" باشد. روسری ای که می تواند در کشوری با مدهای مختلف آمریکا عرضه شود. وی همچنین در این اندیشه است که این عقیده را که حجاب و مسلمانان با آمریکا هیچ تناسخی ندارند را از بین ببرد و نشان دهد که روسری می تواند بعنوان مبّلغ دین یکی از ملزومات مد نیز برای آنها باشد و در میان لباس های معمولشان قرار بگیرد.
نایت، طراح مد آمریکایی و مروج دین اسلام نیز با قیصرالدین موافق است.


نایت که طرح های بهاره و تابستانه 2013 خود را در هفته مد نیویورک در سپتامبر رونمایی کرد، با لباس های بسیار زیبا و موقر شناخته می شود. مدل لباس های شب وی با آستین های پوشیده و دامن های بلند و روسری ست بسیار خیره کننده است. این طراح لباس معتقد است؛ فرم لباس هایش به گونه ایست که وقار را به دیگران منتقل می کند و می گوید: «سعی می کنم برای زنانی لباس طراحی کنم که برای بدن خود احترام قائلند و وقار را دلیل زیبایی و درخشش خود می دانند. زنان باید عقایدشان را در سبک لباس پوشیدنشان منعکس کنند. من با زنانی که لباس های تحریک آمیزی می پوشند و معتقدند که ارزششان به عقایدشان است مخالفم.» نایت و قیصرالدین بر این عقیده هستند که حجاب اجبار نیست بلکه نشانه از آزادی در انتخاب است.
قیصرالدین می گوید: «مد موانع را از بین می برد و ناشناخته ها را آشنا می کند. من مطمئنم که در آینده در پاسخ به این سوال که زیبایی، مد امریکا و یک آمریکایی به چه چیزی شباهت دارد، به تعریف جامع تری می رسیم.»



موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 دی 7 :: 10:46 صبح ::  نویسنده : منتظر

وزارت آموزش رژیم صهیونیستی با هدف ایجاد بحران هویتی در میان دروزی های فلسطین اشغالی و معرفی آن ها به عنوان طایفه ای جدا از اعراب، تدریس ادبیات عرب را از برنامه های درسی دانش آموزان دروزی حذف کرده است.

 

 


 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از اجرای طرح تفکیک هویتی دروزی ها از سایر اعراب فلسطین اشغالی، در مدارس دروزی ها خبر داده است.   وزارت آموزش رژیم صهیونیستی با هدف ایجاد بحران هویتی در میان دروزی های فلسطین اشغالی و معرفی آن ها به عنوان طایفه ای جدا از اعراب، تدریس ادبیات عرب را از برنامه های درسی دانش آموزان دروزی حذف کرده است. به نوشته پایگاه اطلاع رسانی حزب الوفد مصر، هاآرتص بر اساس مطالعه انجام شده در مرکز پژوهش های "وان لیر" رژیم صهیونیستی خبر داده است که نوشته های ادبا و شعرای عرب و فلسطینی های سرشناسی که دارای رویکرد ضد صهیونیستی یا انقلابی اند، از جمله محمود درویش، امیل حبیب و غسان کنفانی؛ و نیز مواد درسی مربوط به خیزش عربی قرن 19، از این پس در مدارس دروزی ها تدریس نخواهد شد. از سوی دیگر در متون دینی که در مدارس درزوی ها تدریس می شود، ادعا شده که میان یهودیان و دروزی ها پیمان 3 هزار ساله وجود دارد. به نوشته هاآرتص، مطالب و متونی که به ارتباط دروزی ها با اعراب و مسلمانان اشاره داشته باشد، از کتاب های آموزشی مدارس دروزی ها حذف شده است.

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 دی 7 :: 10:20 صبح ::  نویسنده : منتظر

شبکه های ماهواره ای وهابیون که در پی تشکیک و شبهه افکنی در امور اعتقادی شیعیان هستند در چرخشی از اظهارات قبلی خود، مدعی نظریه جدید در مورد امام زمان (عج) شدند.

 

شبکه های وهابی که تا روزهای گذشته منکر امام زمان (عج) بودند این روزها از حرف خود برگشتند و ایده ای تازه مطرح می کنند.  کارشناس شبکه وهابی نور که در برنامه "حقیقت های پنهان تاریخ" سخن می گفت، مدعی شد که اشکالی ندارد ما به امام زمانی که در آینده بدنیا می آید، ایمان بیاوریم. وی گفت: « مگر چه اشکالی دارد که ما به ولادت مهدی که در آینده به دنیا خواهد آمد، و رهبری جامعه اسلامی را بعنوان آخرین خلیفه، بدست خواهد گرفت، به این فرد ایمان بیاوریم.» گفتنی است که این تناقضات گویی شبکه های وهابی در حالی است که در این هفته برخی از کارشناسان این شبکه ها منکر وجود امام زمان (عج) و یا مرگ این امام شده بودند. لازم به ذکر است که مهدویت و وجود امام مهدی (عج) در نزد اهل سنت، اصلی مسلم و غیر قابل انکار می باشد تا جایی که احمد محمد شاکر، شارح مسند احمد در ج 5 ص 175 در مورد اظهار نظر ابن خلدون که قائل به "ضعیف بودن" روایات در مورد امام مهدی (عج) شده بود، می‌گوید:« ابن خلدون به مطلبی که به آن علم ندارد پرداخته است و تحت تاثیر امور سیاسی و امور دولتی است و تحت تاثیر خدمت گذاری ملوک و پادشاهان قرار گرفته است، نفسش او را این گونه تفهیم کرده است که مهدی از اعتقادات شیعه است.» این شارح مسند احمد در ادامه می گوید: « لذا در مقدمه‌اش[در کتاب تاریخ خود] تناقض گویی‌های عجیبی کرده است و غلط‌های آشکاری را مرتکب شده است.» وی در ادامه می‌گوید:« ابن خلدون اصلا قول و حرف محدثین را نمی‌فهمد و اگر می‌فهمید این حرف‌ها را نمی‌زند، شاید هم دیده و فهمیده، اما به خاطر سیاست روز این‌ها [احادیث امام مهدی عج ] را تضعیف کرده است.»




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 دی 7 :: 10:10 صبح ::  نویسنده : منتظر
<   1   2