سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


"...انتَظِرُواْ إِنَّا مُنتَظِرُونَ" منتظر باشید که ما هم منتظریم انعام/158 دلم می خواست من هم در شمار منتظرانتان بودم...در شمار آنهایی که نفس شان به نفس شما بند است...همانهایی که دمی از یاد شما غافل نیستند...همانهایی که زندگیشان خلاصه در لبخند شماست...همانهایی که خطابشان کردی "فرزندم".... و در یک کلام چقدر دلم می خواست "شیعه" باشم ....! شیعه شما.....
پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 27
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 220310




شاید منتظر




 

آیا از تکرار معنادار کلیدواژه "انتخابات آزاد" از سوی چهره‌های خاص داخلی و دشمنان نشان‌دار خارج‌نشین نمی‌توان به این نتیجه منطقی رسید که "رمز آشوب" فتنه آتی که پیش‌تر دلسوزان نظام نسبت به وقوع آن در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هشدار داده بودند از کلیدواژه "تقلب" سال 88 به کلیدواژه "انتخابات آزاد" برای انتخابات 92 تغییر کرده است؟ علت تکرار کلیدواژه "انتخابات آزاد" توسط چهره‌ شاخصی مانند "آقای هاشمی رفسنجانی" که از یاران دیرین انقلاب محسوب می‌شود، چیست؟! 
 در حالی که هنوز حدود 5 ماه تا یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده، از ماه‌ها پیش بسیاری از چهره‌ها و رجال سیاسی به‌صورت پنهان و آشکار، وارد گود انتخابات شده‌اند و تمام توان خود را برای فراهم کردن زمینه استیلای خود بر سایر رقبا به میدان آورده‌‌اند. تلاش‌ها و تحرکات عجولانه برخی از اشخاص و احزاب در ارتباط با انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری در حالیست که مقام معظم رهبری در بیانات خود ضمن بر حذر داشتن از ورود زود‌هنگام به عرصه انتخابات، فعالیت‌های زود‌هنگام انتخاباتی را به صلاح انتخابات ندانسته‌اند. قطعا نوع تحرکات و اظهارنظر‌های اشخاص، چهره‌های سیاسی و فعالان احزاب و گروه‌های مختلف در ماه‌‌های منتهی به انتخابات یکی از مولفه‌های مهم در نحوه برگزاری انتخابات آتی خواهد بود به گونه‌ای که به‌وضوح می‌توان برخی از اظهارنظر‌ها را در راستای حاکم کردن فضایی آرام و عقلایی پیش از برگزاری انتخابات ارزیابی کرد و در مقابل برخی از اظهارنظر‌ها و مواضع با تاکید بر "کلید‌واژه‌هایی" خاص دقیقا با اهداف و اغراض جهت‌دار سیاسی برای بهره‌برداری‌های سوء در حین و پس از انتخابات آتی ریاست‌جمهوری قابل ارزیابی است. بهترین شاهد سخن، انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 است که ماه‌ها و حتی یک سال پیش از برگزاری انتخابات، عده‌ای با طرح‌ برخی شائبه‌‌ها در خصوص صحت برگزاری انتخابات و با بکارگیری کلید‌واژه‌  "صیانت از آرا" در واقع در حال تدارک برای "فتنه‌ای بزرگ" در فردای برگزاری انتخابات بودند به گونه‌ای که این چهره‌ها و اشخاص با طرح گسترده آن کلید‌واژه، دروغ بزرگی به نام "تقلب" را کلید زدند در حالیکه فاصله 8 میلیونی با طرف برنده انتخابات وجود داشت ؛ در واقع این جماعت با رمز آشوب "تقلب" در سودای عملی کردن قصد شوم خود بودند و دقیقا بر اساس همین طرح، بلافاصله پس از برگزاری انتخابات آتش فتنه 88 را روشن کردند. مروری بر مواضع برخی از این چهره‌ها پیش از انتخابات سال 88، می‌تواند حقایق قابل تاملی را برای امروز ما در آستانه برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری آشکار کند.  

 




موضوع مطلب :


شنبه 91 دی 23 :: 2:18 عصر ::  نویسنده : منتظر

 

به گزارش گرداب به نقل از دیلی میل، افرادی که معتاد به نگاه کردن تصاویر مستهجن هستند در خطر از دست دادن حافظه کوتاه مدت قرار دارند.دانشمندان آلمانی به بررسی آن قسمت از مغز که مسئولیتحل مسائل، نگه‌داری اطلاعات در حین کار، تصمیم‌گیری و استدلال هستند؛ پرداخته‌اند. آن‌ها در تحقیقاتشان از 28 نفر – که همگی بالای 26 سال بوده و گرایش به جنس مخالف داشتند – خواستند تا به تعدادی از  تصاویر اینترنتی نگاه کنند که بعضی از آن‌ها مستهجن و تعدادی غیر‌مستهجن بودند. تصاویر غیر مستهجن (عادی) شامل عکس‌های خندیدن و ورزش کردن افراد مختلف بود. از داوطلبین خواسته شده بود که همزمان با نگاه کردن عکس‌ها به سوال "آیا این عکس با عکس 4 اسلاید پیش یکسان است؟" جواب "بله" یا "خیر" دهند. این افراد در زمان نگاه کردن به تصاویر مستهجن در مقایسه با تصاویر غیر مستهجن تعداد جواب ناصحیح بیشتری داشته‌اند. به‌طور میانگین، این افراد در زمان نگاه کردن به تصاویر مستهجن به 67 درصد سوالات جواب صحیح داده‌اند ولی در زمان دیدن تصاویر معمولی 80 درصد جواب‌های آن‌ها درست بوده است. این یافته‌ها به روانشناسان کمک می‌کند تا دلیل این موضوع را دریابند که چرا افرادی که معتاد به نگاه کردن هرزه‌نگاری‌های آن‌لاین هستند؛ بر سر قرار ملاقات‌هایشان حاضر نمی‌شوند، فراموش می‌کنند که بخوابند و یا از پذیرفتن مسئولیت‌های شغلی پاپس می‌کشند. محققین می‌گویند: "تاثیرات منفی تحریکات جنسی بر روی فرآیند‌های شناختی، دلیل بروز قسمتی از این اتفاقات است." کریستسن لایر فارغ التحصیل روانشناسی و مسئول این پروژه می‌گوید: " تحریکات جنسی در امور مربوط به حافظه فعال، تداخل ایجاد می‌کند؛ قسمت مهمی از حافظه که مسئول عملکرد اجرایی بدن است."

 




موضوع مطلب :


دوشنبه 91 دی 18 :: 1:6 عصر ::  نویسنده : منتظر


اسلام حجاب می خواهد. آنانکه  قرائت رحمانی از دین می کنند و حجاب را جدی نمی گیرند قرائتشان، قرائت شیطانی است و تئورسین هایش شیاطین هستند. اتفاقا حجاب در اسلام خیلی هم مهم است و آنانکه جدی نگرفتند گرفتار هوس خویش هستند و خودمی دانند!قصه حجاب تاریخش به کشف حجاب رضاخان انگلیسی و ترویج بی حجابی پسرش محمد رضای آمریکایی برنمی گردد. حجاب میراث مادرمان حوا هست و کوچه بنی هاشم دختران هاشمی را هیچگاه بدون چادر ندید. فائزه جنبش فتنه دختر هاشمی نیست او آقازاده رئیس تشخیص مصلحت نظام است. او حجابش هم فیمنیستی است و برای رضایت آنها لباس رنگی می پوشد.فائزه می داند چادراز اول کامل بود و برای تکمیل کردنش نیازی به طراحی لباس های جدید نبود.فائزه دنبال حجاب فانتزی است.

 




موضوع مطلب :


یکشنبه 91 دی 17 :: 2:37 عصر ::  نویسنده : منتظر

در اتاق رئیس "موسسه اسلامی نیویورک " را گشود و داخل شد. آنگاه بی مقدمه گفت: آقا من می خواهم مسلمان شوم!

مرد سرش را از روی کاغد برداشت، چشمش به دختری جوانی افتاد که چیزی از وجاهت و جمال کم نداشت. گفت باید بروی تحقیق کنی . دین چیزی نیست که امروز قبولش کنی و فردا رهایش کنی. قبول کرد و رفت . مدتی بعد آمد. مرد راضی نشد.... باز هم باید تحقیق و مطالعه کنی. آنقدر رفت و آمد که دیگر صبرش لبریز شد. فریادی کشید و گفت :" به خدا اگه مسلمانم نکنید می روم وسط سالن ، داد می زنم و می گویم من مسلمانم."...مرد فهمید که این دختر جوان در عزم خود جدی است. چیزی به میلاد پیامبر اکرم(ص) نمانده بود. آماده اش کردند که در این روز مهم طی مراسمی به دین اسلام مشرف شود. جشنی به پا کردند و ضمن مراسم اعلام شد که امروز  یک مهمان تازه داریم: یک مسلمان جدید....و او از جا برخاست. کسی از بین مردم داد زد لابد این دختر خانم هم عاشق یک پسر مسلمان شده و خیال کرده دین اسلام جاده صاف کن عشق اوست! چه اسلامی ؟ همه اش حرفه!! _ نه نه ... اشتباه نکنید، این خانم نه عاشق کسی شده و نه با چشم بسته به این راه آمده او مدت هاست تحقیق کرده و با بصیرت دین ما را پذیرفته است. بگذریم او در آن مجلس مسلمان شدو برای اولین  حجاب را پذیرفت. خانواده مسیحی دختر که با یک پدیده جدید مواجه شده بودند، شروع به آزار و اذیت او کردندو روز به روز بر سخت گیری و فشار خود بر او افزودند. دختر مانده بود چه کند! باز راه موسسه اسلامی نیویورک را در پیش گرفت و مسولان مرکز را در جریان کار خود قرار داد. آنان نیز با برخی از علمای ایران تماس گرفتند و مطلب را با آنان در میان گذاشتند. در نهایت کار به اینجا رسید که اگر خطر جانی او را تهدید می کند اجازه دارد که روسری خود را بردارد. شاه بیت غزل این جاست!! دختر پرسید اگر من روسری خود را برندارم و در راه حفظ حجابم کشته شوم آیا شهید محسوب می شوم؟ پاسخ شنید آری .....او با صلابت و استواری گفت: " به خدا قسم روسری خود را بر نمی دارم، هرچند در راه حفظ حجابم کشته شوم."

 

 

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 دی 14 :: 6:22 عصر ::  نویسنده : منتظر

 

یه گزارش خبرگزاری فارس ، یک مفتی تندروی وهابی در عربستان سعودی، اخیرا یک فتوای دینی صادر کرده است که در آن به شبه نظامیان سوریه که وی مجاهد خوانده است، اجازه می‌دهد با زنان سوریه ازدواج کوتاه و چندساعته داشته باشند. شبکه پرس‌تی‌وی، شیخ محمد العریفی در این فتوا گفته است که ازدواج بین این مجاهدین و زنان سوریه می‌تواند تمایلات شهوانی این جنگجویان را برآورده کرده و عزم آن‌ها را برای جنگ با دولت بشار افزایش دهد. عریفی در این فتوا افزوده است که این ازدواج‌ها که وی آن را ازدواج‌های مناکحه یا موقتی می‌نامد، شامل زنان و دختران 14 سال به بالا می‌شود. او همچنین در این فتوا، بهشت را به آن دسته از زنانی که به این نوع ازدواج با شبه نظامیان رضایت می‌دهند، وعده داده است. عریفی در گذشته نیز فتواهای مشابهی در حمایت از شبه نظامیان در سوریه صادر کرده است.او همچنین در دو سال گذشته به امر سازماندهی جمع‌آوری کمک از سوی وهابی‌ها برای حمایت مالی از گروه‌های در جنگ با دولت سوریه مشغول بوده است. تاکنون تعداد زیادی از مردم از جمله نیروهای امنیتی در این درگیری‌ها کشته شده‌اند. دولت سوریه می‌گوید که این ناآرامی‌ها با هماهنگی خارج از کشور انجام می‌شود. همانطور که گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد تعداد بسیاری از این شبه نظامیان از ملیت‌های خارجی هستند.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 دی 14 :: 6:6 عصر ::  نویسنده : منتظر

مانیا اکبری که از سازندگان فیلم های بی محتوا و چیپ در عرصه هنر است، در مصاحبه ها و معرکه گیری بی بی سی فارسی مطالبی را بیان کرد که به لحاظ بی تناسبی و ضد و نقیض گویی، موجب شگفتی مجری فرسوده بی بی سی عنایت فانی نیز شد و دائما با چالش های وی مواجه شد.

به گزارش بولتن نیوز، این خانم خود شیفته که علاقه زیادی دارد که خود را حائز معلومات زیادی نشان دهد، در سخنان خود مثال هایی زد که موجب خنده و مضحکه شد. وی جمله ای را به کار برد و ضرب المثلی خود ساخته را ابداع کرد که نشانگر بی سوادی و پرت گویی او بود. وی گفت: علت آمدنش از ایران و فرار و پناه بردن به غرب و انگلیس، آن است که گندم در شمال ایران برنج می شود و در جنوب ایران می خشکد و من آمده ام غرب که برنج شوم! این در حالی است که ظاهرا خانم پرفسور مانیا، هنوز نمی‌داند که بذر گندم با بذر برنج فرق می کند و بذر گندم را هر جا بکاری گندم می شود و حتی اگر در بهترین جای کشور هم بکاری، برنج نخواهد شد! اکبری که ادعای همجنس گرایی دارد و این رفتار ضد انسانی را در فیلم های سخیف و بی محتوای خود نیز تبلیغ می کند، مدعی شده تا زمانی که نتواند فیلم های خود را در ایران نشان دهد، به کشور باز نخواهد گشت. گفته می شود نامبرده دچار بیماری لاعلاج اچ آی وی (ایدز) شده است.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 دی 14 :: 10:28 صبح ::  نویسنده : منتظر

به گزارش خبرنگار محراب به نقل از روزنامه ی کیهان  عضو ظاهرا جدا شده اتاق فکر فتنه سبز می گوید شیعه نیازمند رفورم و اصلاح است. سروش از جمله این رفورم های مورد نیاز را در حوزه زیارت امام حسین(ع) توصیف کرد! وی در گفت وگو با «جرس» لعن بانیان ستم به ائمه معصومین در زیارت نامه ها را نکوهش کرد و گفت: متأسفانه نه تنها عوام شیعه اقدام به لعنت می کردند بلکه علمای شیعه هم این کار را می کردند و می کنند، حتی زیارت هایی را هم که برای امامان و خصوصا امام حسین[ع] تدوین کرده اند، متضمن این گونه لعن ها و نفرین فرستادن هاست.


چنین اظهارات موهومی در حالی مطرح می شود که بسیاری از این زیارت نامه ها به ویژه زیارت عاشورا از ائمه معصومین(ع) و از جمله امام محمدباقر علیه السلام روایت شده و اعلام برائت از همه عوامل ظلم و جور بر اهل بیت به عنوان رکن ایمان است. همچنین بنابر تاکید ائمه معصومین علیهم السلام «از محکم ترین دستگیره های ایمان، دوست داشتن و بغض داشتن در راه خداست». البته سروش پیش از این و در اوج فتنه گری دشمنان اسلام که کارشان تا هتاکی علیه ساحت امام حسین(ع) در روز عاشورای سال 1388 نیز پیش رفت، مدعی شده بود قرآن نه وحی الهی بلکه -نعوذبالله- تجربه شاعرانه پیامبر(ص) است! ملت مومن ایران پس از حرمت شکنی روز عاشورای 88، بانیان این فتنه را در راهپیمایی حماسی بی سابقه لعنت کردند. یادآور می شود در سال های دور که سروش هنوز از مد نیفتاده بود، شورای روابط خارجی آمریکا با اختصاص بودجه هنگفتی اقدام به انتشار آثار اقتباسی سروش - به عنوان لوتر ایرانی- در زمینه القای نسبیت دینی و معرفتی کرد. سروش از مقلدان بی چون و چرای برخی مهره های سازمان ناتوی فرهنگی نظیر کارل پوپر به شمار می رود و به سیاق طایفه روشنفکران متوهم، هرچه نسبت به فرهنگ خودی و اسلامی پرخاشگر است، نسبت به فکر و اندیشه غربی رویکردی توأم با خشوع و تعبد دارد. وی پس از مشاهده بن بست فتنه سبز اعلام کرد از گروه مهاجرانی، کدیور، بازرگان و گنجی که خود را اتاق فکر جنبش سبز در خارج کشور معرفی کرده بودند، جدا می شود. بخش شیعه شناسی سازمان سیا در بررسی علل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، محبت ملت ایران به امام حسین(ع) و شهادت طلبی متأثر از فرهنگ عاشورا را به عنوان یک رکن مهم پیروزی انقلاب فوریه 1979 در ایران معرفی کرده است. گفتنی است اخیراً برخی گروههای اپوزیسیون از سروش پرسیده اند با توجه به مبالغ هنگفتی که برای مبارزه با جمهوری اسلامی دریافت کرده ای که کمک 6 میلیون دلاری پنتاگون و کمک های کلان ملک عبدالله سعودی و امیرقطر فقط بخشی از مبالغ اعلام شده آن است، چه کاری از دستت ساخته بوده است؟! در پی این اعتراض که بازتاب گسترده ای در میان اپوزیسیون داشت، سایت جرس ترتیب مصاحبه ای با وی را داده و از او خواسته است فعالیت های چند سال اخیر خود را شرح دهد! از سوی دیگر، یکی از نزدیکان سروش (م-ک) می گوید؛ خدشه آفرینی سروش علیه مبانی اسلامی و مخصوصا شیعی هنگامی عصبانیت مسئولان رژیم را برمی انگیخت که وی به عنوان «استاد دانشگاه» و یا «عضو شورای انقلاب فرهنگی» درون نظام بود ولی اکنون که در موضع اپوزیسیون قرار دارد، اظهارنظرهایش فقط تائید طرد وی از سوی رژیم است و دیدگاههایی بارها سنگین تر از دیدگاه او علیه شیعه از سوی مجامع و محافل دیگر مطرح نظیر سلفی ها و یا کاریکاتوریست های دانمارکی مطرح می شود که اظهارات سروش در این میان فقط یکی از هزاران دیدگاه ضدشیعی است و در جایگاهی نیست که رژیم اسلامی برای آن اهمیتی قائل باشد.




موضوع مطلب :


چهارشنبه 91 دی 13 :: 4:8 عصر ::  نویسنده : منتظر

نویسنده وبلاگ «ساعت عاشقی» در آخرین مطلب وبلاگش نوشت: امروز چهارشنبه 6/10/1391 روزنامه کیهان در بخش خبر ویژه خود، خاطره معناداری از خانم زهرا اشراقی - نوه امام و همسر محمدرضا خاتمی - نقل می کند که بسیار خواندنی است.

رضا خاتمی اذعان کرد حامیان اصلاح طلبان در عرصه حرف و نظر خیلی رادیکال هستنداما در عرصه عمل بسیار محافظه کارند. وی که خود از عناصر رادیکال در دوره حاکمیت اصلاح طلبان بود در مصاحبه با روزنامه اعتماد، حامیان جریان متبوع خود را جای همه مردم جا زده و می گوید: به نظر من مردم دارند از ما اصلاح طلب ها ناامید می شوند چند روز پیش در بیمارستان خانمی به من گفت ما شما را به خاطر خیانتتان نمی بخشیم که کشور را به اینها [اصولگرایان] دادید.وی در عین حال می گوید: مردم [حامیان تندرو اصلاح طلبان] از اصلاح طلبان رادیکال ترند اما در عرصه نظر اگر پای حرفشان بنشینید خیلی رادیکال هستند، اما در عرصه عمل بسیار محافظه کار هستند، هم به دلیل تجربه تاریخی انقلاب[!] و هم به دلیل اینکه توده هایی از هم جدا هستند و به قولی جامعه اتمی پیدا کرده ایم. رضا خاتمی در این مصاحبه با یکی گرفتن عناصر معارض انقلاب با مردم، انگ تناقض و محافظه کاری به مردم می زند حال آن که عناصر پرهیاهو اما کم مایه، همان وابستگان به گروهک ها هستند که به مشارکتی ها و سایر افراطیون نزدیک شده و آنها را تحمیق و تحریک به تندروی کردند و البته به هنگام ضرورت پشت آنان را خالی کردند. سند این ادعا اظهارات همسر رضا خاتمی در همین مصاحبه مشترک با روزنامه  اعتماد است. زهرا اشراقی درباره دوره اصلاحات می گوید: من خوب به یاد دارم فردای دوم خرداد وقتی آقای خاتمی برنده انتخابات شد ما به یک کافی شاپ رفتیم که فضا پر از شور و هیجان و خوشحالی بود و صاحب کافی شاپ با پوسترهای آقای خاتمی دیوارهای مغازه اش را پوشانده بود اما با دیدن من جمله ای گفت که خیلی به فکر فرو رفتم، گفت چادرت را بردار آقای خاتمی برنده شد، دیگر همه آزادیم!




موضوع مطلب :


سه شنبه 91 دی 12 :: 4:1 عصر ::  نویسنده : منتظر

 

شرافت زن اقتضا می کند که :

هنگامی که از خانه بیرون می رود متین و سنگین و باوقار باشد
در طرز رفتار و لباس پوشیدنش هیچ گونه عمدی که باعث تحریک شود به کار نبرد

 زباندار لباس نپوشد،   

 زباندار راه نرود، 

زباندار و معنی دار به صدای خود آهنگ ندهد

گاهی اوقات ژست ها سخن می گویند ، راه رفتن سخن می گوید

؛چنین چیزی در حجاب های غیر اسلام بوده است. 

 

 

 




موضوع مطلب :


سه شنبه 91 دی 12 :: 2:59 عصر ::  نویسنده : منتظر

 

پیامبر«ص»: بهترین چیز برای زن چیست؟

هیچ یک از اصحاب نتوانست جواب دهد  ...

فاطمه«س» در جواب فرمودند:

بهترین عمل برای زن آن است که نه او مردی را ببیند و نه مردی او را ببیند.

چون این سخن راپیامبر«ص» شنید،فرمود: فاطمه، پاره تن من است.
وسائل ‏الشیعه، ج 14، ص 43

 

 




موضوع مطلب :


سه شنبه 91 دی 12 :: 10:52 صبح ::  نویسنده : منتظر
1   2   >