سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


"...انتَظِرُواْ إِنَّا مُنتَظِرُونَ" منتظر باشید که ما هم منتظریم انعام/158 دلم می خواست من هم در شمار منتظرانتان بودم...در شمار آنهایی که نفس شان به نفس شما بند است...همانهایی که دمی از یاد شما غافل نیستند...همانهایی که زندگیشان خلاصه در لبخند شماست...همانهایی که خطابشان کردی "فرزندم".... و در یک کلام چقدر دلم می خواست "شیعه" باشم ....! شیعه شما.....
پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 21
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 220279




شاید منتظر




 «اگر هاشمی رفسنجانی در این شرایط کاندیدا بشود تأئید یا رد صلاحیتش کار دشوار و پر هزینه ای خواهد بود... کاندیداتوری هاشمی برای هزینه مند کردن انتخابات چیز بسیار مثبتی است[!]» "انتخابات را باید برای جمهوری اسلامی هزینه مند کرد"؛ این بخش هایی از اظهارات "اکبر گنجی" اصلاح طلب مقیم خارج در "صدای آمریکا"ست. این روزها همزمان با ماه های منتهی به انتخابات، اکبر گنجی هم زبانش و هم قلمش فعال تر شده تا با سعی و تلاش خود برای القای تفرقه میان مسئولان نظام، پروژه ای را که وی از آن به عنوان" هزینه مند کردن انتخابات" نام می برد عملی نماید. به گمان گنجی یکی از راه هایی که می تواند انتخابات را پرهزینه کند، نامزدی آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

وی که در دولت اصلاحات به بهانه های مختلف با عنوان "عالیجناب سرخپوش" تلاش های زیادی را برای تخریب و اهانت به آقای هاشمی به کار گرفت، این بار با پیشنهاد نامزدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات تصریح کرد: «اگر هاشمی رفسنجانی در این شرایط کاندیدا بشود تأئید یا رد صلاحیتش کار دشوار و پر هزینه ای خواهد بود. هاشمی را نمی توانند تأئید بکنند؛ چون هاشمی تغییر کرده است و انتقاد می کند و از نظر آن ها ضد ولایت فقیه و بی بصیرت است. کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی برای هزینه مند کردن انتخابات چیز بسیار مثبتی است[!] گنجی که در استفاده ابزاری از شخصیت ها برای رسیدن به اهدافش خبره است، بدون آن که توضیح دهد نامزدی رئیس مجمع تشخیص مصلحت، چه پیامدی می تواند داشته باشد، افزود: «ما نمی خواهیم از هاشمی رفسنجانی دفاع کنیم و یا بگوئیم با آقای هاشمی رفسنجانی می توان جنبش اجتماعی درست کرد... انتخابات یک فرصت است و از این فرصت باید استفاده کرد.» گنجی پیشتر نیز در مقاله ای که در سایت رادیو فردا، وابسته به سازمان سیا، منتشر کرد با آنکه تلاش کرده بود اختلاف نظر آقای هاشمی با برخی از مسئولان نظام را بزرگ نمایی نماید اما نتوانسته بود از این حقیقت چشم پوشی نماید که آقای هاشمی خود را وفادار به نظام و رهبری معظم انقلاب می داند. اکبر گنجی در این باره می نویسد: «هاشمی رفسنجانی با [آیت الله] علی خامنه‌ای اختلافات زیادی دارد. وی آن قدر هوشیار است که بداند از کجا خورده و می‌خورد. اما در عین حال، جمهوری اسلامی را فرزند خود می‌داند. آیا حاضر است محصول مبارزات تاریخی خود را نابود سازد؟» وی ادامه می دهد: «هاشمی رفسنجانی در عین اذعان به اختلاف نظر -خصوصاً بر سر احمدی‌نژاد- طی چند سال گذشته استراتژی زیر را دنبال کرده است:

 الف- اختلاف در نظر، تبعیت در عمل: هاشمی بارها گفته است، با این که در مواردی با آیت الله خامنه‌ای اختلاف نظر دارد، اما در عمل همیشه تابع او بوده و خواهد بود. ب- بهترین جانشین برای امام: آقای هاشمی آیت الله خامنه‌ای را بهترین فرد برای رهبری جمهوری اسلامی می داند و ...» 

گفتنی است آنچه باعث شده دشمنان نظام و ملت درباره آقای هاشمی رفسنجانی - اگرچه وی بارها بر وفاداری خود به نظام و رهبری انقلاب تاکید کرده است- این گونه اظهار نظر نموده و چنین انتظاری از وی داشته باشند عملکرد، مواضع و اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی است که از بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در پایان خاطر نشان می شود: آنچه که در این برهه حساس از آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان یار دیرین انقلاب و رهبری انتظار می رود این است که همانطور که وی جدیدا تاکید کرده است "که راه او همان راه رهبری است" در عمل نیز با پرهیز از سخنان و مواضع غیر اصولی امید واهی دشمنان نظام را نسبت به خود به یاس و ناامیدی تبدیل نماید.




موضوع مطلب :


سه شنبه 91 بهمن 10 :: 11:34 عصر ::  نویسنده : منتظر