سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


"...انتَظِرُواْ إِنَّا مُنتَظِرُونَ" منتظر باشید که ما هم منتظریم انعام/158 دلم می خواست من هم در شمار منتظرانتان بودم...در شمار آنهایی که نفس شان به نفس شما بند است...همانهایی که دمی از یاد شما غافل نیستند...همانهایی که زندگیشان خلاصه در لبخند شماست...همانهایی که خطابشان کردی "فرزندم".... و در یک کلام چقدر دلم می خواست "شیعه" باشم ....! شیعه شما.....
پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 43
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 220326




شاید منتظر




محمد نوری زاد با انتشار یک کلیپ مستهجن از رقص زنان و مردان برهنه با توهین به اعتقادات مذهبی ایرانیان خوراک خبری رسانه های بیگانه را فراهم می آورد. به گزارش بولتن نیوز؛ محمد نوری زاد" از مهره های فعال در فتنه 88 که به روایت تصاویر و شهادت افراد در مجالس اصلاحاتچی ها و به دعوت و حمایت "محمد خاتمی" در کنار وی می نشیند و با ایشان به خوش و بش می پردازد، این روزها همانند عناصر سازمان منحله مجاهدین انقلاب به استحاله رسیده و روز به روز بیشتر در سیر قهقرایی خود فرو می رود .

"نوری‌زاد" که به همراه" مهدی خزعلی" تشکلی خود خوانده و بدون ثبت قانونی موسوم به جبهه آزادی متشکل از محکومین فتنه 88 و افراد مشکوک جذب شده با روشهای غیر اخلاقی از پارتی های خصوصی مبتذل را مدیریت می‌کردند در گذشته نیز با اظهاراتی دشمن شاد کن و جنون آمیز سرنگونی هواپیمای ایران ایر به مرکز دوبی توسط امریکایی ها را محال فرض کرده بود . بوقچی فتنه گران که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی برای خوش آمد اربابان امریکایی اش با دهن کجی به اقدام انقلابی  دانشجویان پیرو خط  امام (ره) در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ  به این حرکت مردمی توهین می کند، این بار با پیشنهادی جالب توجه به دوستانش هویت استحاله شده و پس رفت اخلاقی اش را در معرض قضاوت افکار عمومی گذاشته است.

نوری زاد که دیگر درس های به اصطلاح اخلاقیش از رادیو اسراییل و تلویزیون وهابی ها  پخش می شود ، در جدیدترین پیشنهادش دوستان اندک خودش  را  دعوت به رقاصی و برهنگی کرده است تا اینگونه از افسردگی رهایی یابند! این مهره سوخته فتنه ضمن توهین به آیین و مراسم  سوگواری مذهبی در کشور با انتشار یک کلیپ رقص از زنان و مردان برهنه  از مراجع و علمای دینی خواسته است تا به این کارها دیگر کار نداشته باشند ! "نوری زاد" با این جمله از همراهانش خواسته تا به وی کمک کنند: " بیایید برقصیم و شاد باشیم !  " این اظهارات وی طبق معمول با حمایت و تشویق رسانه های بیگانه مواجه شده است.




موضوع مطلب :


سه شنبه 91 بهمن 3 :: 10:14 صبح ::  نویسنده : منتظر