سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


"...انتَظِرُواْ إِنَّا مُنتَظِرُونَ" منتظر باشید که ما هم منتظریم انعام/158 دلم می خواست من هم در شمار منتظرانتان بودم...در شمار آنهایی که نفس شان به نفس شما بند است...همانهایی که دمی از یاد شما غافل نیستند...همانهایی که زندگیشان خلاصه در لبخند شماست...همانهایی که خطابشان کردی "فرزندم".... و در یک کلام چقدر دلم می خواست "شیعه" باشم ....! شیعه شما.....
پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 30
  • بازدید دیروز: 30
  • کل بازدیدها: 220891




شاید منتظر




دیوانه کسی است ک حداقل یک خصلت در او اغراف آمیز نمایانده شود!

مثلا آدم های معمولی دوست دارند آدم هایی که ازشان کینه دارند را بزنند


ولی دیوانه ها آن را کاملا و واقعا انجام می دهند...

 

دیوانه ها انقدر هم نا شناخته نیستند!...


یک خصلت معمولی توی آنها به بی نهایت میل کرده است.


دیوانه،چیزی بیشتردارد!...

دیوانه ها دقیقا همان کاری را انجام می دهند

 

که آدم های معمولی دلشان می خواهد  انجام بدهند..

حیف که من دیوانه نیستم! ..





موضوع مطلب :


چهارشنبه 93 اردیبهشت 17 :: 11:29 صبح ::  نویسنده : منتظر