سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


"...انتَظِرُواْ إِنَّا مُنتَظِرُونَ" منتظر باشید که ما هم منتظریم انعام/158 دلم می خواست من هم در شمار منتظرانتان بودم...در شمار آنهایی که نفس شان به نفس شما بند است...همانهایی که دمی از یاد شما غافل نیستند...همانهایی که زندگیشان خلاصه در لبخند شماست...همانهایی که خطابشان کردی "فرزندم".... و در یک کلام چقدر دلم می خواست "شیعه" باشم ....! شیعه شما.....
پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 25
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 220308




شاید منتظر




دیده ام بارها بار .. شاید هزاران بار .. فرقی نمی کند دوستدار تو محرم باشد یا نامحرم ... و چقدر گاهی کلافه میشوی از تحریماتش !! تحریمات کسی که خیلی دوستت دارد ... وقتی به حد عشق میخواهدت... برایت حصار میکشد که کجا بروی با که بگردی و کجا را نگاه نکنی !! با او ترجیحا بیشتر باشی !! وای اگر بفهمد تو کسی را مساوی با او میخواهی !
وای اگر بفهمد جایی او را بر او ترجیح داده ای ! خودش میخواهد اکثر کارهایت را پیگیری کند ... چون دوستت دارد ... وقتی قراری میگذاری او زودتر حاضر سر قرار است و وقتی مننتظر تماست باشد یک تک زنگ نزده جوابت را میدهد ..
دستش برسد تمام اموراتت را کنترل میکند چون نگرانت هست ... صدایت را دوست دارد و گاهی اوقات میگوید دلم براصدای تو  تنگ است ... قبول داری حرف هایم را ؟؟ اینکه غصه هایت نگرانش میکند... از غمت غمگین میشود و انرا حسمیکند بی انکه تو ببینی اش . .. حاضر است برایت پول خرج کند هدیه بدهد بی منت و انچه نیاز داری برایت بخرد بی انکه بگویی ... حرف از انهاییست که خیلی ادم را دوستدارند !میبینی قانون عشق های دنیاست که عاشق تحریمت میکند چون خیلی دوستت دارد اگر نامحرم باشد نگرانی هایش و اخمش و کنترل نامحسوسش باخبرت میکند و اگر محرمت باشد هزار بار میگوید، قانون تحریماتش را !!میبینی قانون عشق های دنیاست تحریمت میکند ... انکه دوستت دارد همیشه تو را فقط و فقط برای خودش و خودش میخواهد با او بخندی برای او بخندی . و در کل چه لذت میبرد بفهمد تو بخاطر او نفس میکشی .. برای او و او و او .... تازه فهمیدم ...  بلاخره فهمیدم چرا !! از علم به این موضوع به ایمان به این موضوع رسیدم !! از روی سرمشق قانون عشقهای دنیا بعد این همه تکرار شدنها، ذبلاخره فهمیدم پشت هر تحریم عاشق عشق است !! و چرا خدا هم تحریممان کرده است ! چرا حصار دارد ! چرا خوش ندارد دیر سر قرار ها برویم ! راست است دلتنگ صدای ما میشود !حرف از واجب الوجود بالذات است نه بالعرض .. حرف از کسیست که سر قرار عاشقی اش همیشه ایستاده است حتی وقتی بلامُرجحی را بر او ترجیح میدهی .چقدر حوصله دار است و با گذشت ! سعی کن ایمان پیدا کنی او عاشق توست حرف از انهاییست که خیلی ادم را دوست دارند ! حرف از خداست ! حواست با من است ؟؟ قبول داری حرف هایم را ؟؟
پ.ن ::
 نعم الرب آنت و بئس المربوب أنا



موضوع مطلب :


شنبه 92 دی 21 :: 10:24 صبح ::  نویسنده : منتظر