سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


"...انتَظِرُواْ إِنَّا مُنتَظِرُونَ" منتظر باشید که ما هم منتظریم انعام/158 دلم می خواست من هم در شمار منتظرانتان بودم...در شمار آنهایی که نفس شان به نفس شما بند است...همانهایی که دمی از یاد شما غافل نیستند...همانهایی که زندگیشان خلاصه در لبخند شماست...همانهایی که خطابشان کردی "فرزندم".... و در یک کلام چقدر دلم می خواست "شیعه" باشم ....! شیعه شما.....
پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 220287




شاید منتظر




به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "امیرعباس فخرآور" فعال سیاسی ضدانقلاب، شنبه 26 نوامبر (5آذر) با اجرای برنامه ای در شبکه سلطنت طلب پارس، از اعتراض مردم انقلابی مصر به "ماجده علیاء" دختر هرزه ای که تصاویر برهنه خود را در اینترنت منتشر کرده بود –که به اخراج او از میدان التحریر نیز منجر شد- به شدت انتقاد کرد.
"فخرآور" گفت: «این دختر به نشانه اعتراض، عکس های خود را به صورت برهنه در صفحه فیس بوک خود قرار داده و ما باید بپذیریم که این هم نوعی آزادی خواهی و اعتراض است(!) این دختر با عملش می خواست در آینده کشورش سهیم باشد، نه اینکه به روسپیگری بپردازد(!) او می خواست به اسلامگرایان تندرو بفهماند که این بدن متعلق به خود من است و شما حق ندارید با این قید و بندها برای عشق من، برای آزادی من تصمیم بگیرید(!) مگر او چه کرده بود که با آن حالت از میدان التحریر بیرونش کردند؟!»
او در خاتمه خطاب به حامیان "جنبش سبز" گفت: «شما که برای همدردی با "مجید توکلی" چادر و روسری به سر کردید چرا الان در پشتیبانی از این دختر مصری بدن های خود را عریان و تصاویر برهنه خود را در اینترنت منتشر نمی کنید؟!»
-مجید توکلی از عناصر فتنه گر فعال در آشوب های سال 88 بود که پس از یک سخنرانی هتاکانه در مراسم روز دانشجو (16آذر88) با پوشش زنانه در حال فرار دستگیر شد.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 آذر 10 :: 2:6 عصر ::  نویسنده : منتظر